2009. dec. 1.

Telefonok

Mégis írok.

Azon gondolkodtam el, hogy mennyire szét van szabdalva a kommunikációs közeg. (ezt még finomítanom kell, de most nincs rá idő)
Először örültem, hogy lett egyáltalán telefonunk. Olyan igazi, vezetékes, tárcsázós.

Aztán egyre több embernek lett telefonvonala, és önálló is, nem csak iker, de a használat díját nagyon megemelték. Kezdtem számolni a perceket. Mennyi energiát felemésztett a különböző opciók figyelése, helyi beszélgetés, csúcsidő, hétvége, vidékre, vagy mobilra megy a hívás.

Zabálta az időt, versenyt futottunk a szolgáltatók folyamatos díjkombinációs változtatásaival. Valahol ez roppant tisztességtelen. Naná, ennek nincs vége . Jelentem, hogy egyre rosszabbnak látom a helyzetet.

(fel akartam tenni egy képet, de nem volt kéznél saját. A netes kép beillesztésénél egy meglepő, de abszolút jogos felirattal találkoztam, ezért a kép most elmarad :) :
Ne feledd! A mások által készített képek felhelyezése az internetre az adott személyek hozzájárulása nélkül jobb esetben is helytelen viselkedés, rosszabb esetben pedig a szerzői jog megsértése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése